Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
Psychologia Ekonomiczna - wydawnictwo archiwalne
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
Szukaj
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Nr 8 (2015)

Nr 8 (2015)

Grudzień 2015
DOI: https://doi.org/10.15678/PJOEP.2015.08
Opublikowane: 2015-12-30

Pełny numer

  • PDF

WSTĘP

  • Wstęp

    Agata Gąsiorowska
    3
    • PDF

ARTYKUŁY

  • Style zarządzania domowym budżetem Polaków pozostających w stałych związkach

    Agnieszka Kopystyńska, Agata Gąsiorowska
    5-24
    • PDF
  • Paradoks funduszy zamkniętych – wpływ decyzji inwestorów na wycenę giełdową certyfikatów inwestycyjnych na przykładzie polskich funduszy zamkniętych

    Artur Arkadiusz Trzebiński
    25-40
    • PDF
  • Wpływ wielkości źrenic i symetryczności twarzy na zaufanie w grze ekonomicznej

    Patrycja Wójcik
    41-58
    • PDF
  • Efekt aktywnej rekomendacji czy efekt konfirmacyjny? Mechanizm zniekształceń poznawczych w ocenie autorytetu epistemicznego na przykładzie ekspertów z dziedziny finansów

    Tomasz Zaleśkiewicz, Agata Gąsiorowska, Katarzyna Stasiuk, Renata Maksymiuk, Yoram Bar-Tal
    59-74
    • PDF

WYDARZENIA

  • Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji naukowej „ 2015 IAREP - SABE JOINT CONFERENCE: PSYCHOLOGY and ECONOMICS together for a better life” , 3-6 września 2015, Sybin, Rumunia

    Joanna Rudzińska-Wojciechowska
    75-76
    • PDF

RECENZJE

  • Jonathan Haidt, Prawy Umysł – Recenzja i dyskusja

    Michał Białek
    77-79
    • PDF

Język / Language

  • English
  • Polski

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Opracowane przez

Open Journal Systems
Więcej informacji o systemie publikacji, Platformie i Obiegu OJS/PKP.