Lipiec 2015
Cały numer
Pokaż lub pobierz wydanie |
Spis treści
WSTĘP
Słowo wstępne
Małgorzata Górnik-Durose
|
3-4
|
ARTYKUŁY
Mikołaj Lewicki
|
5-24
|
Bogdan Mróz
|
25-36
|
Teresa Joanna Sikora
|
37-53
|
Adrian Solek
|
55-68
|
Tomasz Witkowski
|
69-83
|
WYDARZENIA
Sprawozdanie z IX Konferencji Akademickiego Stowarzyszenia Psychologii Ekonomicznej
Jakub Robert Wierzbicki
|
85-87
|
Sprawozdanie z międzynarodowego spotkania EGPROC 2015
Anna Połeć
|
89-90
|
RECENZJE
Recenzja książki pt. „Kultura konsumpcji – wartości, cele, dobrostan. Psychologiczne aspekty zjawiska”, pod redakcją Anny Marii Zawadzkiej, Małgorzaty Niesiobędzkiej i Doroty Godlewskiej-Werner
Łukasz Jach
|
91-93
|