Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Psychologia Ekonomiczna - wydawnictwo archiwalne
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Nr 10 (2016)
Nr 10 (2016)
Opublikowane:
2017-11-21
Pełny numer
PDF
WSTĘP
Słowo wstępne
Agata Gąsiorowska
3
PDF
ARTYKUŁY
The influence of the emotion of disgust on attitudes towards a product and purchase decisions
Anna M. Hełka, Ilona Stefanowicz
5-13
PDF (Angielski)
Efekt zakotwiczenia za pomocą przedmiotów nacechowanych w wymiarach wagi i wartości
Paweł Tomczak, Przemysław Korotusz
15-23
PDF
Sprawiedliwe czy korzystne? Wpływ subiektywnej sprawiedliwości proceduralnej i korzyści własnych na poziom akceptacji decyzji administracji podatkowej
Małgorzata Niesiobędzka, Sabina Kołodziej
25-39
PDF
Zastosowanie skali poczucia rozszerzenia Ja w miejscu pracy w warunkach polskich
Tomasz Besta, Paweł Jurek
41-58
PDF
WYDARZENIA
Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji naukowej „IAREP/SABE Conference 2016: Behavioural Insights in Research and Policy Making”, 8–10 lipca 2016 r., Wageningen, Holandia
Anna Połeć
59-61
PDF
RECENZJE
Recenzja książki Dana Ariely’ego „Szczera prawda o nieuczciwości. Jak okłamujemy wszystkich, a zwłaszcza samych siebie”
Agata Gąsiorowska
63-64
PDF
Język / Language
English
Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Opracowane przez
Open Journal Systems