Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
Psychologia Ekonomiczna - wydawnictwo archiwalne
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
Szukaj
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Nr 10 (2016)

Nr 10 (2016)

Opublikowane: 2017-11-21

Pełny numer

  • PDF

WSTĘP

  • Słowo wstępne

    Agata Gąsiorowska
    3
    • PDF

ARTYKUŁY

  • The influence of the emotion of disgust on attitudes towards a product and purchase decisions

    Anna M. Hełka, Ilona Stefanowicz
    5-13
    • PDF (Angielski)
  • Efekt zakotwiczenia za pomocą przedmiotów nacechowanych w wymiarach wagi i wartości

    Paweł Tomczak, Przemysław Korotusz
    15-23
    • PDF
  • Sprawiedliwe czy korzystne? Wpływ subiektywnej sprawiedliwości proceduralnej i korzyści własnych na poziom akceptacji decyzji administracji podatkowej

    Małgorzata Niesiobędzka, Sabina Kołodziej
    25-39
    • PDF
  • Zastosowanie skali poczucia rozszerzenia Ja w miejscu pracy w warunkach polskich

    Tomasz Besta, Paweł Jurek
    41-58
    • PDF

WYDARZENIA

  • Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji naukowej „IAREP/SABE Conference 2016: Behavioural Insights in Research and Policy Making”, 8–10 lipca 2016 r., Wageningen, Holandia

    Anna Połeć
    59-61
    • PDF

RECENZJE

  • Recenzja książki Dana Ariely’ego „Szczera prawda o nieuczciwości. Jak okłamujemy wszystkich, a zwłaszcza samych siebie”

    Agata Gąsiorowska
    63-64
    • PDF

Język / Language

  • English
  • Polski

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Opracowane przez

Open Journal Systems
Więcej informacji o systemie publikacji, Platformie i Obiegu OJS/PKP.