Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
Psychologia Ekonomiczna - wydawnictwo archiwalne
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
Szukaj
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Nr 9 (2016)

Nr 9 (2016)

					Pokaż Nr 9 (2016)
DOI: https://doi.org/10.15678/PJOEP.2016.09
Opublikowane: 2016-12-22

Pełny numer

  • PDF

WSTĘP

  • Słowo wstępne

    Agata Gąsiorowska
    3
    • PDF

ARTYKUŁY

  • Polska adaptacja skali wartości materialnych (MVS) – właściwości psychometryczne wersji pełnej i wersji skróconych

    Małgorzata Górnik-Durose
    5-21
    • PDF
  • Umysł modularny a idee pieniądza, rodziny i ojczyzny – rozumienie implikacji logicznej w kontekście procedury torowania poznawczego

    Łukasz Jach
    23-38
  • Możliwość zmiany decyzji jako strategia redukcji dysonansu pozakupowego

    Aleksandra Łysiak, Agata Gąsiorowska
    39-49
  • Heurystyka zakotwiczenia z wykorzystaniem bodźców fizycznych – czy cięższe jest warte więcej?

    Paweł Tomczak, Karolina Dulemba
    51-60
    • PDF

WYDARZENIA

  • Sprawozdanie z X Konferencji „Psychologia Ekonomiczna” Akademickiego Stowarzyszenia Psychologii Ekonomicznej, 12–13 maja 2016 r., Katowice

    Anna Hełka
    61-62

RECENZJE

  • Recenzja książki Paula Blooma „To tylko dzieci. Narodziny dobra i zła”

    Joanna Rudzińska-Wojciechowska
    63-64

Język / Language

  • English
  • Polski

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Opracowane przez

Open Journal Systems
Więcej informacji o systemie publikacji, Platformie i Obiegu OJS/PKP.