Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
Psychologia Ekonomiczna - wydawnictwo archiwalne
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
Szukaj
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Nr 12 (2017)

Nr 12 (2017)

DOI: https://doi.org/10.15678/PJOEP.2017.12
Opublikowane: 2018-09-26

Pełny numer

  • PDF

WSTĘP

  • Słowo wstępne

    Agata Gąsiorowska
    3
    • PDF

ARTYKUŁY

  • The Illusion of Control and Information Overload within a Bayesian Updating Framework

    Elżbieta Kubińska, Marcin Czupryna, Łukasz Markiewicz
    5-13
    • PDF (Angielski)
  • Are Evaluations of a Training Course Proposal Influenced by the Gender of the Instructor?

    Anna Macko, Kamil Chmielewski
    15-25
    • PDF (Angielski)
  • Emocjonalne i poznawcze cechy wizerunku marki Społem wśród młodszych i starszych konsumentów. Nostalgia do marki?

    Ewelina Mikulska, Alicja Grochowska
    27-43
    • PDF
  • (Nie)prawdopodobna wygrana. Związek cech temperamentu z przekonaniami hazardzistów dotyczącymi wygranej i z zaangażowaniem w hazard

    Angelika Olszewska, Agata Sobków, Czesław S. Nosal
    45-57
    • PDF

WYDARZENIA

  • Sprawozdanie z 26. konferencji SPUDM 20–24 sierpnia 2017 r., Technion, Haifa, Izrael

    Marcin Czupryna
    59-60
    • PDF

RECENZJE

  • Recenzja monografii „Large Risks with Low Probabilities: Perceptions and Willingness to Take Preventive Measures against Flooding” pod redakcją Tadeusza Tyszki i Piotra Zielonki

    Elżbieta Kubińska
    61-62
    • PDF

Język / Language

  • English
  • Polski

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Opracowane przez

Open Journal Systems
Więcej informacji o systemie publikacji, Platformie i Obiegu OJS/PKP.