Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
Polish Journal of Economic Psychology- archival publication
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. No. 12 (2017)

No. 12 (2017)

DOI: https://doi.org/10.15678/PJOEP.2017.12
Published: 2018-09-26

Full Issue

  • PDF (Polish)

WSTĘP

  • Słowo wstępne

    Agata Gąsiorowska
    3
    • PDF (Polish)

ORIGINAL ARTICLES

  • Iluzja kontroli oraz przeciążenie informacyjne w świetle wnioskowania bayesowskiego

    Elżbieta Kubińska, Marcin Czupryna, Łukasz Markiewicz
    5-13
    • PDF
  • Czy płeć trenera wpływa na oceny propozycji szkolenia?

    Anna Macko, Kamil Chmielewski
    15-25
    • PDF
  • Społem’s Brand Image in the Context of Associative Structure, Identity, Attractiveness and Emotions to the Brand. Nostalgia for the Company’s Brand?

    Ewelina Mikulska, Alicja Grochowska
    27-43
    • PDF (Polish)
  • (Im)probable Win. Relationships among Individual Differences in Temperament, Gambler’s Beliefs and Gambling Engagement

    Angelika Olszewska, Agata Sobków, Czesław S. Nosal
    45-57
    • PDF (Polish)

EVENTS

  • Sprawozdanie z 26. konferencji SPUDM 20–24 sierpnia 2017 r., Technion, Haifa, Izrael

    Marcin Czupryna
    59-60
    • PDF (Polish)

REVIEWS

  • Recenzja monografii „Large Risks with Low Probabilities: Perceptions and Willingness to Take Preventive Measures against Flooding” pod redakcją Tadeusza Tyszki i Piotra Zielonki

    Elżbieta Kubińska
    61-62
    • PDF (Polish)

Language

  • English
  • Polski

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Developed By

Open Journal Systems
More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.