Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Psychologia Ekonomiczna - wydawnictwo archiwalne
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Nr 12 (2017)
Nr 12 (2017)
DOI:
https://doi.org/10.15678/PJOEP.2017.12
Opublikowane:
2018-09-26
Pełny numer
PDF
WSTĘP
Słowo wstępne
Agata Gąsiorowska
3
PDF
ARTYKUŁY
The Illusion of Control and Information Overload within a Bayesian Updating Framework
Elżbieta Kubińska, Marcin Czupryna, Łukasz Markiewicz
5-13
PDF (Angielski)
Are Evaluations of a Training Course Proposal Influenced by the Gender of the Instructor?
Anna Macko, Kamil Chmielewski
15-25
PDF (Angielski)
Emocjonalne i poznawcze cechy wizerunku marki Społem wśród młodszych i starszych konsumentów. Nostalgia do marki?
Ewelina Mikulska, Alicja Grochowska
27-43
PDF
(Nie)prawdopodobna wygrana. Związek cech temperamentu z przekonaniami hazardzistów dotyczącymi wygranej i z zaangażowaniem w hazard
Angelika Olszewska, Agata Sobków, Czesław S. Nosal
45-57
PDF
WYDARZENIA
Sprawozdanie z 26. konferencji SPUDM 20–24 sierpnia 2017 r., Technion, Haifa, Izrael
Marcin Czupryna
59-60
PDF
RECENZJE
Recenzja monografii „Large Risks with Low Probabilities: Perceptions and Willingness to Take Preventive Measures against Flooding” pod redakcją Tadeusza Tyszki i Piotra Zielonki
Elżbieta Kubińska
61-62
PDF
Język / Language
English
Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Opracowane przez
Open Journal Systems