Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Psychologia Ekonomiczna - wydawnictwo archiwalne
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Nr 13 (2018)
Nr 13 (2018)
DOI:
https://doi.org/10.15678/PJOEP.2018.13
Opublikowane:
2020-04-30
Pełny numer
PDF
WSTĘP
Słowo wstępne
Agata Gąsiorowska
3
PDF
ARTYKUŁY
Zakupy w centrum handlowym a klarowność Ja – różnice międzypłciowe
Dariusz Drążkowski, Aleksandra Zdeb, Maria Stachowiak
5-18
PDF
„Polecam!” – naukowiec / „Polecam!” – konsument. Znaczenie obecności społecznych lub naukowych dowodów słuszności dla oceny wiarygodności reklam w kontekście refleksyjności poznawczej, maksymalizacji i światopoglądu scjentystycznego
Łukasz Jach, Sebastian Chmiel
19-34
PDF
The Relationship between Adaptive Strategy Selection and Cognitive Effort: An Eye-tracking Study
Dominik Lenda, Jakub Traczyk
35-48
PDF (Angielski)
W jaki sposób komunikować ryzyko związane ze smogiem? Wpływ formatu oraz treści komunikatu na percepcję ryzyka oraz działań zapobiegawczych
Joanna Malcherek-Łabiak, Angelika Olszewska, Agata Sobków
49-65
PDF
WYDARZENIA
Sprawozdanie z VI Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Psychologia – Konsumpcja – Jakość Życia” 19–20 września 2018 r., Katowice
Łukasz Jach
67-68
PDF
RECENZJE
Recenzja książki pt. „Homo deus. Krótka historia jutra” autorstwa Yuvala Noaha Harariego
Anna Pyszkowska
69-71
PDF
Język / Language
English
Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Opracowane przez
Open Journal Systems