Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Psychologia Ekonomiczna - wydawnictwo archiwalne
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Nr 4 (2013)
Nr 4 (2013)
Grudzień 2013
DOI:
https://doi.org/10.14659/PJOEP.2013.04
Opublikowane:
2014-03-02
Pełny numer
PDF
ARTYKUŁY
Różnice indywidualne w skłonności do kupowania impulsywnego. Konstrukcja i walidacja skali pomiarowej
Agata Gąsiorowska
6-21
PDF
Badanie nadmiernej pewności siebie oraz preferencji ryzyka wśród profesjonalnych i nieprofesjonalnych uczestników rynku wraz z próbą wskazania powiązań badanych fenomenów.
Anna Cabak
22-43
PDF
Antymaterialistyczny przekaz w muzyce reggae a aspiracje życiowe jej słuchaczy
Jach Łukasz
44-57
PDF
Wpływ struktury informacji o sytuacji kryzysowej w przedsiębiorstwie na jego reputację
Oleg Gorbaniuk, Joanna Łubnicka
58-77
PDF
WYDARZENIA
Sprawozdanie z VII Konferencji Akademickiego Stowarzyszenia Psychologii Ekonomicznej pt. „Psychologia Ekonomiczna”, 17-18 maja 2013, Warszawa
Katarzyna Sekscinska
79-82
PDF
Sprawozdanie zmiedzynarodowej konferencji naukowej pt. „Bringing Economics and Psychology together in the Wake of the Financial Crisis”, 25-29 lipca 2013, Atlanta, Stany Zjednoczone
Jakub Traczyk
83-85
PDF
RECENZJE
Recenzja książki „Polak w świecie Finansów” dr hab. Dominiki Maison, prof. UW
Agata Gąsiorowska
86–88
PDF
Język / Language
English
Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Opracowane przez
Open Journal Systems