Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
Psychologia Ekonomiczna - wydawnictwo archiwalne
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
Szukaj
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Nr 4 (2013)

Nr 4 (2013)

Grudzień 2013
DOI: https://doi.org/10.14659/PJOEP.2013.04
Opublikowane: 2014-03-02

Pełny numer

  • PDF

ARTYKUŁY

  • Różnice indywidualne w skłonności do kupowania impulsywnego. Konstrukcja i walidacja skali pomiarowej

    Agata Gąsiorowska
    6-21
    • PDF
  • Badanie nadmiernej pewności siebie oraz preferencji ryzyka wśród profesjonalnych i nieprofesjonalnych uczestników rynku wraz z próbą wskazania powiązań badanych fenomenów.

    Anna Cabak
    22-43
    • PDF
  • Antymaterialistyczny przekaz w muzyce reggae a aspiracje życiowe jej słuchaczy

    Jach Łukasz
    44-57
    • PDF
  • Wpływ struktury informacji o sytuacji kryzysowej w przedsiębiorstwie na jego reputację

    Oleg Gorbaniuk, Joanna Łubnicka
    58-77
    • PDF

WYDARZENIA

  • Sprawozdanie z VII Konferencji Akademickiego Stowarzyszenia Psychologii Ekonomicznej pt. „Psychologia Ekonomiczna”, 17-18 maja 2013, Warszawa

    Katarzyna Sekscinska
    79-82
    • PDF
  • Sprawozdanie zmiedzynarodowej konferencji naukowej pt. „Bringing Economics and Psychology together in the Wake of the Financial Crisis”, 25-29 lipca 2013, Atlanta, Stany Zjednoczone

    Jakub Traczyk
    83-85
    • PDF

RECENZJE

  • Recenzja książki „Polak w świecie Finansów” dr hab. Dominiki Maison, prof. UW

    Agata Gąsiorowska
    86–88
    • PDF

Język / Language

  • English
  • Polski

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Opracowane przez

Open Journal Systems
Więcej informacji o systemie publikacji, Platformie i Obiegu OJS/PKP.