Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Psychologia Ekonomiczna - wydawnictwo archiwalne
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Nr 9 (2016)
Nr 9 (2016)
DOI:
https://doi.org/10.15678/PJOEP.2016.09
Opublikowane:
2016-12-22
Pełny numer
PDF
WSTĘP
Słowo wstępne
Agata Gąsiorowska
3
PDF
ARTYKUŁY
Polska adaptacja skali wartości materialnych (MVS) – właściwości psychometryczne wersji pełnej i wersji skróconych
Małgorzata Górnik-Durose
5-21
PDF
Umysł modularny a idee pieniądza, rodziny i ojczyzny – rozumienie implikacji logicznej w kontekście procedury torowania poznawczego
Łukasz Jach
23-38
Możliwość zmiany decyzji jako strategia redukcji dysonansu pozakupowego
Aleksandra Łysiak, Agata Gąsiorowska
39-49
Heurystyka zakotwiczenia z wykorzystaniem bodźców fizycznych – czy cięższe jest warte więcej?
Paweł Tomczak, Karolina Dulemba
51-60
PDF
WYDARZENIA
Sprawozdanie z X Konferencji „Psychologia Ekonomiczna” Akademickiego Stowarzyszenia Psychologii Ekonomicznej, 12–13 maja 2016 r., Katowice
Anna Hełka
61-62
RECENZJE
Recenzja książki Paula Blooma „To tylko dzieci. Narodziny dobra i zła”
Joanna Rudzińska-Wojciechowska
63-64
Język / Language
English
Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Opracowane przez
Open Journal Systems