Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do aktualnego wydania Przejdź do stopki

Psychologia Ekonomiczna - wydawnictwo archiwalne

Psychologia Ekonomiczna - wydawnictwo archiwalne
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
Szukaj
  • Zarejestruj
  • Zaloguj

Aktualny numer

Nr 13 (2018)
DOI: https://doi.org/10.15678/PJOEP.2018.13
Opublikowane: 2020-04-30

Pełny numer

  • PDF

WSTĘP

  • Słowo wstępne

    Agata Gąsiorowska
    3
    • PDF

ARTYKUŁY

  • Zakupy w centrum handlowym a klarowność Ja – różnice międzypłciowe

    Dariusz Drążkowski, Aleksandra Zdeb, Maria Stachowiak
    5-18
    • PDF
  • „Polecam!” – naukowiec / „Polecam!” – konsument. Znaczenie obecności społecznych lub naukowych dowodów słuszności dla oceny wiarygodności reklam w kontekście refleksyjności poznawczej, maksymalizacji i światopoglądu scjentystycznego

    Łukasz Jach, Sebastian Chmiel
    19-34
    • PDF
  • The Relationship between Adaptive Strategy Selection and Cognitive Effort: An Eye-tracking Study

    Dominik Lenda, Jakub Traczyk
    35-48
    • PDF (Angielski)
  • W jaki sposób komunikować ryzyko związane ze smogiem? Wpływ formatu oraz treści komunikatu na percepcję ryzyka oraz działań zapobiegawczych

    Joanna Malcherek-Łabiak, Angelika Olszewska, Agata Sobków
    49-65
    • PDF

WYDARZENIA

  • Sprawozdanie z VI Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Psychologia – Konsumpcja – Jakość Życia” 19–20 września 2018 r., Katowice

    Łukasz Jach
    67-68
    • PDF

RECENZJE

  • Recenzja książki pt. „Homo deus. Krótka historia jutra” autorstwa Yuvala Noaha Harariego

    Anna Pyszkowska
    69-71
    • PDF
Wyświetl wszystkie wydania

Język / Language

  • English
  • Polski

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Opracowane przez

Open Journal Systems
Więcej informacji o systemie publikacji, Platformie i Obiegu OJS/PKP.